* Street Shooter's Life *

A secret about a secret....experience...natural

Kekasihku...
Laungan namaMu
Menggamit ruang jiwaku...
Tatkala mata memejam menghilangkan segala duka
KAU hadir...
HadirMu amat kupinta...
Tiada kekasih abadi selain diriMu.

Kekasihku...
Air mataku yang ku simpan tertumpah jua...
Maafkan diriku...
Masih adakah ruang untukku disisiMu...
Masih adakah waktu untukku bersujud padaMu...
Memohon ampun dariMu.

Kekasihku...
Bisakah aku meraih kasih sayangMu...
Bisakah aku menggenggam erat firmanMu...
Bisakah aku berpegang teguh pada imanku...
Bisakah aku melihat matahariMu
menyinari alam ciptaanMu lagi.

Kekasihku...
Aku mengharap redhaMu...
Aku rindu bait-bait suci seruanMu...
Kuatkan jiwaku wahai KASIHku...
Kini aku sunyi dalam gembira...
Masihkah ada sinar hidayah buatku...
Wahai KEKASIHku.

5 Oktober 2010
6:53 p.m.
...(^_^)...

Categories:

Leave a Reply